2014年7月4日星期五

泰式茄子火鴨青咖喱 Green Curry with Roasted Duck and Eggplant


上星期日睇 (吾淑吾食) 見到 Jacky Yu 教煮一道叫紅咖喱火鴨,真係好容易,其實我公司的飯堂都常有一道菜叫做泰式青咖喱鴨,我好喜歡食,自已也在家試着整過幾次。不過上星期在家睇完 Jacky Yu 嘅版本,原來橄汁可以先用香料煮過來提升香味,然後再加入咖喱同煮。怎麽之前就冇想過這個方法呢!!
睇過這煮橄汁的方法,我立即想要試一試,加上早前同事送我的Blue Elephant 青咖喱醬都還未用,正好可以用來試試新煮法,看看會否更香更好食。


材料:
  1. 燒鴨............半隻
  2. 幼茄子............2條
  3. 青咖喱醬............2湯匙
  4. 橄漿............1大罐(400mL)
  5. 雞湯............200mL
  6. 蒜頭............4粒
  7. 乾蔥頭............3粒
  8. 橄糖(普通糖)............2湯匙
  9. 魚露............2茶匙
  10. 金不換 ( Thai Basil) ............1大把
  11. 香茅............2支
  12. 班蘭葉............2塊
 
做法:
 
1. 將2粒蒜頭拍扁,香茅拍扁底部,班蘭葉打結放入大鍋與橄漿細火同煮20分鐘至出香味,隔渣備用。
 

 
2. 茄子切丁,放油在鍋先燒熟。蒜頭2粒和乾蔥粒切小粒待用。

 
3. 鍋內放少許油先炒蒜粒和乾蔥粒,放入青咖喱醬炒至出香味,倒入香料煮過的橄漿和雞湯煮滾,再放入糖和魚露調味。



 
4. 放入茄子和燒鴨,細火煮10分鐘,最後加入金不換攪勻,放上青檸和少許金不換上面做裝飾即成。
 


 
小貼士:
  1. 可以隨意加入其他生果或蔬菜入咖哩,例如菠蘿,西蘭花等。
  2. 因為所有食材放入咖喱前都已經熟了,所以這個咖喱不用煮太久,是個好味又速成的晚餐呢!

沒有留言:

發佈留言