2014年7月21日星期一

氣炸龍鬚芝士百花球 Chessy Shrimp Ball Coated with Crispy Noodles


今日難後放假,有時間,所以喺街市買了半斤蝦,自己整蝦膠,想整個百花球(百花小丸子)。傳統百花球是用麵包糠做最外層的脆面,今晚攪攪新意思,去麵檔買咗個生炒麵來,煮熟後整碎佢,當做最外層的脆脆,試吓會唔會更脆更好味呢!

表面的脆麵好似龍鬚糖一樣,在表層圍着,所以就叫龍鬚百花球。除了個表層用了脆面,內裡都攪攪新意思,加入芝士餡,希望可以做到外脆內軟的效果,食落更多層口感。愛健康免油嘅我,當然係用新買嘅Airfryer來氣炸這個百花球啦!~
 
材料:
  1. 新鮮蝦............半斤
  2. 鹽和白胡椒粉............少許
  3. 卡夫芝士............1塊
  4. 蛋............1隻
  5. 麵粉............3湯匙
  6. 生麵(炒麵用)............半個
  7. 沙律醬............適量(沾醬用)
做法:
 
1. 先洗淨蝦,去殼去蝦腸,用刀切成蝦蓉,放入大碗內下蛋白1湯匙(從蛋的份量中取1湯匙),鹽和白胡椒粉,用筷子同一方向攪成蝦膠。
 
2. 生麵在滾水內煮熟,盛起用布印乾水份,用交剪剪成小條。蛋打散待用。卡夫芝士切成6條,再搓成小球。
 
3. 蝦膠分成6份,取1份放在保鮮紙上壓平,放入芝士粒包好,搓成蝦丸。
 
4. 蝦丸放在麵粉上滾滿一層麵粉,沾上蛋液,再放在麵條上滾一圈,用手壓實麵條在蝦戣上。
 
5. 氣炸鍋預後190度3分鐘,在網鍋內塗上一層油以免"次"底,放入蝦球,再用油壺在蝦球上噴上一層油,氣炸190度10分鐘,與沙律醬一同享用。
 
 
小貼士:
  1. 用滾水煮過麵後,麵會軟些,比軟容易沾在蝦球上。
  2. 蛋白的份量可以從材料的蛋中取,不用再多打一隻蛋。
  3. 新鮮自己打的蝦膠比機打的有口感味美,但冇時間打蝦膠的,可以在大型本地超級市場買現成的蝦膠更方便。
  4.  


沒有留言:

發佈留言