2014年7月11日星期五

日式西京燒及蛋黃醬海絴茄子 Japanese Stye Miso and Mayonnise Seafood Eggplant


我很喜歡食茄子,是十分喜歡!小時候就好喜歡媽媽煮的煎釀三寶,每次媽媽煮這個我都會食一大碗飯的。現在會自己煮飯,就時不時煮茄子食,要我一整星期餐餐都食茄子也可以~

之前喺Cc super 見過西京燒茄子,即是麵豉焗茄子。我買了一個來試食,唔錯(其實係茄子我都會話好味的,哈哈!)~心想下次返屋企試吓自已焗先!結果今次焗了,因為唔想咁單調,只係得西京燒一款口味,所以一半做了西京燒,而另一半就做了蛋黃醬的口味,看看做出來邊個好食啲~
這次的茄子是用新買的Airfryer焗的,用焗爐焗也同樣美味。
材料:
  1. 茄子............1個
  2. 小蝦............12隻
  3. 小帶子............10粒
  4. 蒜粒............2粒
  5. 鹽和白胡椒粉..........適量
西京燒醬
  1. 白麵豉............2湯匙
  2. 味醂(mirin)............1湯匙
  3. 清酒............1湯匙
  4. 醬油............1茶匙
  5. 糖............1茶匙
蛋黃醬
  1. 蛋黃醬............2湯匙
  2. 醬油............1湯匙
  3. 新鮮蕃茜碎 (裝飾用)............1小匙
  4. 柴魚碎 (裝飾用)............1湯匙
做法:
1. 洗淨茄子後切半,用湯匙刮出茄子肉,切小粒備用。蝦和帶子下鹽和白胡椒粉調味,蒜頭切細粒。




2. 西京醬和蛋黃醬調味料分別攪勻待用。
3. 預熱Airfryer或焗爐180度3分鐘。鍋內燒熱1湯匙油,先炒香蒜粒,再加入蝦和帶子同炒至半熟,加入茄子炒至軟身。



 
4. 將一半海鮮茄子加入蛋黃醬攪勻,另加入西京醬在鍋內炒勻。
5. 在茄子外殼撒些鹽,胡椒和油,倒入2款內餡,放入Airfryer或焗爐180度10分鐘。

6. 完成後取出茄子,在西京燒茄子上放上新鮮蕃茜碎,另在蛋黃醬燒茄子中間上放上柴魚碎便成。

小貼士:
  1. 買茄子時最好買又短又肥大的茄子好作小船用。
  2. 如果茄子切半後不能站穩,可以在底部切一個平底。
  3. 小心刮出茄子肉時不要弄穿茄子皮,如果唔係唔靚啦!


沒有留言:

發佈留言