2017年7月10日星期一

Recolte Home BBQ~ 窩蛋蕃茄免治牛肉飯 Tomato Minced Beef Rice with Porched Egg


今晚又來Home BBQ Style~~整鬼佬版蕃茄免治牛肉飯,免治牛肉中間加隻蛋,變窩蛋好送飯!~
汲取上次的經驗,今次唔好煮咁多飯,如果唔係咁多飯餐餐清哂碟,實食到變肥婆…




食譜影片連結👉👉

相關食譜:
  • Recolte Home BBQ開箱文👉👉 https://misstahomemade.blogspot.com/2017/07/recolte-home-bbq-table-cooking-plate.html


材料:
  1. 免治牛肉…………200g
  2. 洋蔥………1/2個
  3. 蒜頭…………1粒
  4. 蕃茄…………1個
  5. 雞蛋…………1隻
  6. 白飯…………2碗
  7. 蔥花…………1湯匙
調味料:
  1. 蕃茄醬…………3湯匙
  2. 細鹽…………1/2茶匙
  3. 黑胡椒碎…………少許
  4. 豉油…………1茶匙
  5. 咖喱粉…………1湯匙


做法:

1. 蒜頭切碎,洋蔥切碎,蕃茜切粒。在HomeBBQ水盤加700ml水,放上平盤,在鍋中下少許湯,開大火3度預熱2分鐘。

2. 先炒香蒜粒,加入免治牛肉炒至7成熟,加入洋蔥一同炒,下調味料炒勻。



3. 用木鏟將免治牛肉推到中間,用廚房紙抹乾淨平盤兩旁。


4. 在免治牛肉中間挖一個渦,打入雞蛋。


5. 轉2度中火。將白飯放在免治牛肉的兩旁,放上蕃茄粒和蔥花,趁熱撈勻享用。






小貼士:
  1. 蕃茄粒是生的,趁熱在鍋上攪勻來食。
  2. 可以加入芝士、其他蔬菜來自己配搭!

沒有留言:

發佈留言