2014年6月16日星期一

日式黑糖豬軟骨 Japanses Style Brown Sugar Pork Cartilage



廚房仲有好多沖繩黑糖剩低,回想起上次去沖繩旅行,食過沖繩的黑糖五花腩,非常美味,今晚決定改用豬軟骨,重溫沖繩之旅美食~

沖繩的黑豚肉相當出名,還有黑糖和泡盛都是十分有名,旅客必買手信之一。沖繩料理就是將這幾樣出名名物,加埋一齊,做了沖繩琉璃五花肉。可惜香港找不到泡盛,即一種好烈的酒(25%),好在要買黑糖還唔難,而五花腩實在太肥,哈哈,唔敢食呀,所以改用了豬軟骨。

之前有試過炆豬軟骨,說是日式豬軟骨,但只係因為用了味醂在汁料上,所以有日式風味,有點兒牽強。今次特別煮了昆布柴魚湯做湯底,不是用水做汁底,味道更鮮甜,我家大夫還說:今次個汁點解好味過上次咁多嘅?哈哈!

材料:
  1. 豬軟骨…………700g
  2. 昆布柴魚湯底…………500mL
  3. 薑…………2片
  4. 蒜粒…………3粒
  5. 醬油…………3湯匙
  6. 老抽…………1湯匙
  7. 味醂…………3湯匙
  8. 黑糖…………4湯匙(可減甜到3湯匙)
  9. 清酒…………4湯匙
昆布柴魚湯底材料:
  1. 水…………600mL
  2. 昆布…………1-2塊
  3. 柴魚片…………20g

做法:

製作昆布柴魚湯底

1. 昆布放入鍋中水內浸30分鐘。


2. 昆布鍋中火加熱至快水滾前夾走昆布。



3. 加入柴魚片於鍋中煮30秒後熄火,用籂隔走柴魚成昆布柴魚清湯備用。



日式黑糖豬軟骨

1. 豬軟骨跑活水去雜質,放一大鍋水中用細火加熱煮30分鐘。



2. 豬軟骨隔水,蒜粒切片。


3. 鍋內下油,中火炒香薑蒜片,放入豬軟骨,昆布湯底,醬油,老抽,清酒,味醂和黑糖,煮滾後轉小火加蓋炆2小時。


4. 最後開蓋大火煲至收汁。



小貼士:
  1. 老抽可以令豬軟骨加啲色,靚啲。
  2. 在收汁的時候可以剪一張焗爐紙放在上面,那大火收汁的時候也不會彈到四周都係。
  3. 昆布柴魚湯可以多做一啲放喺雪櫃,用來做拉麵湯底,煮菜煮汁都可以。


沒有留言:

發佈留言