2014年5月7日星期三

我的自家西班牙海鮮飯

上星期日在時代廣場睇了3位型廚煮西班牙飯,
2日後我就迫不及待要煮一次。
之前我煮Spanish seafood paella 都要用26cm buffet的,
但對2人份量來說,26cm 太大了,
要不就煮太多,食唔哂,
還是煮剛好2份量飯,飯太薄,好像pizza一樣……
試過用22cm round 煮剛好,
但西班牙海鮮飯就應該用扁平pan來煮才對嘛!


據說Spanish seafood paella是每家星期日家庭聚會時,
煮一大pan飯來做午餐,因為星期日係休息日,大家都太懶,
就想出這個大鑊飯菜色,可以足夠一家人食飯。
每家每戶都有自家的西班牙海鮮飯食譜,
有自己喜歡的材料、味道,加加減減的有獨一無二的味道。
而我的自家口味,當然也是經過多次試煉而成嘅結果。
今次讓我分享一下我的食譜。


材料:
1,大蝦…………2隻
2,蜆…………10隻
3,意大利米…………200g
4,雞湯…………550ml
5,紅椒…………半個
6,洋蔥…………半個
7,蒜頭…………3粒(切片)
8,煙肉粒…………50g
9,Spanish baby chorizo…………2條
10,Saffron…………少許(用少許水浸一會)
11,Parsley碎 …………適量
12,檸檬…………半個

做法:
1,洗淨蝦及蜆吐沙,baby chorizo,煙肉,洋蔥及紅椒切粒備用。

2,Buffet下橄欖油燒熱,放chorizo及煙肉粒炒大概10mins。


3,當chorizo炒至上色,下洋蔥,蒜片及紅椒炒勻,加適量鹽,黑胡椒及saffron調味,炒至蔬菜變軟。

4,加入意大利米炒至半透明後,加入450ml雞湯煮滾,調至中小火煮大概15mins。
 

5,攪拌意大利米令中間及鍋邊的米都平均受熱煮熟,加入蜆及大蝦和剩餘雞湯,加蓋煮至蜆開口及大蝦變紅色。

6,扔掉閉口的蜆,撒上parsley碎及檸檬即成!




Remarks:
1,海鮮可以自己加減,例如魚,帶子,魷魚等等。
2,雞湯有分有鹽無鹽,如用有鹽雞湯,調味料可減少些。
3,有些食譜會加入罐頭蕃茄,油浸甜椒,青豆等的食材,大家喜歡食的可以加入同煮。


煮好了~2人份嘅西班牙海鮮飯用LC 22cm buffet,
真係好靚呀!擺好餐具先~


家中大夫出來一打開煲蓋,見到之後雙眼即刻發光發熱,
迫不及待就開動食到停唔到口~~
當晚還煮了芝士焗茄汁肉丸!





沒有留言:

發佈留言