2014年5月13日星期二

和風醬汁串燒夜

上次Le Creuset private sale終於買到想要好耐嘅square grill pan,買了返來個多月,只係煎過格格牛扒同埋用來煎蔬菜。早前睇鬼嫁的blog見到原來grill pan 仲可以用來整串燒添!所以即刻試整!


講到串燒就當然唔少得牛肉串燒啦~況且我家大夫係食肉獸,冇肉不歡,一同佢講起串燒就問我有冇牛肉㗎?哈哈!不過我比較喜歡海鮮,所以串了2款,先燒淡味一點的食物,即海鮮,後燒濃味一點的食物,即牛肉。之後塗上自製的和風醬汁,真係好適合做派對食物,加上可以配搭自己喜歡的食材,花款百變,煮10次都唔會重複呀!


串燒材料:
  1. 牛肉粒…………16粒
  2. 青椒…………1個
  3. 車里茄…………12粒
  4. 蝦…………8隻
  5. Chorizo…………2條
  6. 洋蔥…………1/4個
  7. 鹽,黑胡椒,胡椒粉,香草…………適量


和風醬汁材料:
  1. 醬油…………1湯匙
  2. 味醂…………1湯匙
  3. 料理酒…………1湯匙
  4. 冰糖…………3粒
  5. 蕃茄醬…………1湯匙
  6. 蒜泥…………1粒
做法:
1) 牛肉用少許鹽,黑椒及oregano香草醃5分鐘,蝦用少許鹽,胡椒粉及白酒醃10分鐘。青椒,洋蔥及chorizo切粒。

2) 按圖把蔬菜,海鮮及牛肉串串好。


3) 和風醬汁材料攪均下鑊煮滾,盛起備用。

4) Square grill 中火下油加熱至出白熱,先下海鮮串兩面煎熟(每面約2分鐘),途中用木鏟壓壓串燒。

5)盛起海鮮串下牛肉串同樣2面燒熟(每面3分鐘)。


 


 6) 每串串燒塗上和風醬汁,放在grill pan 上入焗爐200度4分鐘,即成!



串燒簡單又易做,一大班人開party時整非常適合!而且串燒款色可依個人喜好任意配搭,我家大夫就食了1大碗飯呢~下次再試做做看!






沒有留言:

發佈留言