2014年5月4日星期日

西班牙文化展覽@時代廣場

今早飲茶過後到了附近的時代廣場逛街,
見到時代廣場換了新的展覽 Spanish architecture exhibition.
廣場四處有馬賽克的展品,
一樓更有像西班牙教堂在半空中。



當我睇完一樓的空中教堂回到地面之後,
就見到有三位有型大廚在一個大煎鑊前煮嘢食。


行近啲,原來係三位西班牙廚師在煮西班牙海鮮飯呀!
一位大廚在煮,另外有一位就在介紹傳統西班牙海鮮飯的特色。

以我有限的英文,我記得以下幾個重點:
1,同其他意大利飯不一樣,西班牙海鮮飯是一次過落哂啲水落啲飯,不是續少續少咁加煮飯。
2,西班牙海鮮飯應該chewy,唔會煮到飯好軟好淋,即係al dente?
3,西班牙海鮮飯不一定要用好似佢嗰啲paella pan,任何平底鑊都okay~


聽完解說,當然要排隊試試正宗西班牙海鮮飯的味道。
果然食落彈口,仲真材實料,
睇吓我粒青口幾大粒~好味道!



我的西班牙飯~一次係22cm round LC,另一次係26c buffet.



 

LC buffet present得靚啲,
但26cm 對2人份量來說太多了,
1杯米煮出來得3,4cm厚的米,太薄...
等我遲啲買返個22cm buffet,
跟跟今日大廚們嘅意見,
煮個正宗西班牙海鮮飯先!








沒有留言:

發佈留言