2014年5月10日星期六

酥皮食譜1:(甜點)迷你蝴蝶酥



唔知大家有冇試過買了一包6塊裝的雪藏酥皮返家只用了一點之後,就一直放在冰格,雪呀雪呀,到最後都唔記得咗佢嘅存在。到想起冰格內的酥皮時,因為雪得太耐或保鮮紙包得唔好,想拿出來用時都已經干哂,用不了啦……


我最初就係咁,成日都好浪費,用不到半包就扔掉,有時更怕雪太耐唔新鮮,就算冇干到,都唔敢再用。之後,我發現銅鑼灣一間烘焙專門店有得單買一塊急凍酥皮,但買一張就要幾十蚊,我去cc super買6塊一包都係貴冇幾多錢,買過幾次後,就唔甘心再捱貴材料,用返原裝一包6片裝!自此,我會次次都想好6個食譜,想好每一塊酥皮會用來整什麼,先會去買一包酥皮返家做各樣酥皮小食。其實除咗整酥皮湯,酥皮真的可以用來整好多其他食物。而在我常用的recipe中,我最喜歡就是用它整各種小食及甜品。

其實都係好簡單的食譜,專俾啲懶人(即是我)用來做簡易速成小食~今次酥皮第1擊就是甜點 - 迷你蝴蝶酥。今日係母親節,剛好焗一些心形蝴蝶酥給媽媽做禮物~做法很簡單,所需材料不多,幾個步驟就可以完成。不過要做出上色靚同完美蝴蝶型的蝴蝶酥就有啲tricky...


材料:
  1. 急凍酥皮…………1塊
  2. 糖…………60g
  3. 水…………適量
做法:

1) 急凍酥皮放回室溫解凍。

2) 將酥皮放在工作枱平面上,用膠鬚在一面掃上一層水,再撒上一層砂糖。在上面放一張保鮮紙,底面反轉,另一面如是掃水撒糖。

3) 如圖一樣,先摺酥皮四份一,再撒糖,再摺撒糖,最後成一長條形,包好放入冰箱雪半小時。

 


4) 預熱焗爐200度10分鐘,取出酥皮,然後切成半吋厚。



5) 將酥皮平放在焗盤上,兩翼尾端微微打開,放入已預熱焗爐200度7分鐘,取出反轉蝴蝶酥再焗7-10分鐘或至金黃色即成。



焗起嘅蝴蝶酥金黃香脆,因為加了水,砂糖在焗嘅過程中溶化,成了焦糖,所以十分上色。我試過焗前在蝴蝶酥上面掃上牛油,但金黃的效果冇用水及砂糖咁明顯,所以都係喜歡用水和砂糖,最簡單快捷。這是原味蝴蝶酥的食譜,如果想做其他口味嘅,有好多選擇,例如用雲呢拿糖,摺蝴蝶酥時中間加入黑白芝麻,或者撒些肉桂粉在中間,加入果仁碎等等,就可以變化出好多不同口味。

這個法式小甜點再唔係什麼複雜的食譜,妳也可以烘焗出高級甜點,
快啲買一包酥皮在家試做做看啦!







沒有留言:

發佈留言