2017年4月30日星期日

Recolte Cotocoto電飯煲食譜~法式蔬菜蛋餅 Veggie Quiche


上星期再次收到網友inbox我,問電飯煲料理內的食譜,可否用在萬寧的Recolte CotoCoto電飯煲上,答案係「可以呀!!」
為了證明係得嘅,今日做了食譜書封面的【法式蔬菜蛋餅】給大家,只係將食譜中的4隻蛋變成3隻蛋(因為萬寧電飯煲內鍋較細),做出來的蛋餅一樣咁靚👍,不用睇火一按就得,大家快啲試吓啦!




Recolte Cotocoto電飯煲開箱文

材料:
  1. 雞蛋…………3隻
  2. 牛奶…………2湯匙
  3. 橄欖油…………1湯匙
  4. 細鹽…………1/4茶匙
  5. 黑胡椒碎…………少許
  6. 紅蘿蔔粒…………2湯匙
  7. 南瓜粒…………2湯匙
  8. 西蘭花…………2朵
  9. 車厘茄…………3粒



做法:

1. 雞蛋加入牛奶、橄欖油、細鹽和黑胡椒碎攪勻。

2. 加入紅蘿蔔粒、南瓜粒和西蘭花伴勻。


3. 將蔬菜蛋液倒入電飯煲內鍋。


4. 逐一放入切半的車厘茄,蓋上錫紙。


5. 在主機注入200ml室溫水,放入內鍋,選擇基本程式(Basic),開始烹煮。




6. 完成取出內鍋,除去錫紙,放入小碟,倒扣出蛋餅,再翻在碟上,配蕃茄醬一同享用。





小貼士:
  1. 蔬菜要切得薄一點,這樣會比較易熟。
  2. 車厘茄要小心放入,不要沉在蛋液中,這樣焗出來會漂亮一點。
  3. 蛋餅的蔬菜材料可以自由配搭,打開雪櫃有什麼蔬菜,就放進去,可說是清雪櫃料理。


沒有留言:

發佈留言