2015年11月5日星期四

柚子蜜單骨雞翼 Honey Citron Chicken Wings

 
 
雞翼無人不愛,更是大夫最愛。雞翼是無敵的食材,怎樣煮都覺得好味~想要煮得雞翼好食入味,最好前一晚就醃好雞翼放在雪櫃,第二天拿出來煎香煮熟就可以。但有時忘了預早準備醃雞翼,又想煮入味雞翼,最好的方法就是將雞翼兩條骨剪開,成為單骨雞翼,這樣雞翼又易入味,而且更易煮熟tim!~

講起雞翼,大夫一個人可以KO到20隻雞翼(應該可以申請入健力士紀錄了吧....),聽落都覺得恐怖,如果唔係我親眼見過我都唔會相信(我最多只可以食3隻.....食量真係蚊比同牛比.....)所以今晚煮這個單骨雞翼給他,就一臉開心地說:嘩!點解今晚咁好餸嘅?要開酒飲呀!......真係好搞笑~


材料:
  1. 急凍雞翼.............20隻
  2. 薑片.............1塊
  3. 柚子蜜.............2湯匙
  4. 生抽/醬油.............1/2湯匙
  5. 水.............1/2湯匙
雞翼醃料:
  1. 生抽/醬油.............1湯匙
  2. 細砂糖.............1/2湯匙
  3. 紹興酒............1茶匙
  4. 麻油..............少許
做法:
1. 雞翼買返來解凍洗淨吸乾水份,用廚房剪刀剪2半的單骨雞翼,下醃料醃半小時。
2. 在鍋內下少許油,放入薑片煎出香味,夾去薑片扔掉,雞翼隔去醃料,放入雞翼煎至兩面上色。
3. 將2湯匙柚子蜜,1/2湯匙生抽和1/2湯匙水攪勻,倒入雞翼中煮滾,加蓋煮至雞翼收汁(大概3-4分鐘)便可。

倒入柚子蜜汁煮滾

加蓋煮至收汁

小貼士:
  1. 雞翼剪成單骨雞翼,令雞翼更易入味和容易煎熟,而且食起來更方便呀!
  2. 雞翼要隔去醃料才下鍋,否則雞翼會很易煎至焦黑,但內裡的雞肉還沒有煎熟呀~



沒有留言:

發佈留言