2015年9月26日星期六

玫瑰滷水雞翼 Lou Sauce Rose Chicken Wings


滷水是廣東人最愛,乜都可以滷一餐!滷水蛋,滷水雞翼,滷水鴨等等,都十分受歡迎!滷水味咸咸哋,十分開胃,而且凍食亦得,用來做夏日醒胃晚餐就最好不過。剛好上次焗蛋糕用剩了一些乾玫瑰花瓣,加一點玫瑰花瓣下去滷水汁中煮,令汁料加添花香,看起來滷水雞翼都變得高貴了!



講起滷水,我家雪櫃有一包陳年滷水汁,前前後後滷了四年多,每一次我要做滷水時,我都會拎佢出來做滷水汁的膽汁,再加返水,香料或調味料下去,繼續滷下去,希望我包滷水汁可以綿年不絕~
發夢至此,其實滷水汁好易整,只要到雜貨鋪買一包滷水香料,洗淨後加入老抽,生抽,紹興酒,冰糖和豆瓣醬(如喜歡辣)等煮滾便成。詳細滷水汁料份量可以參考,之前寫過的一篇[滷水牛肋條]---> http://misstahomemade.blogspot.hk/2014/05/blog-post_15.html



材料:
  1. 雞翼............10-12隻(約1磅)
  2. 薑片............2片
  3. 乾玫瑰花.............2湯匙
滷水汁:
  1. 滷水香料包.............1包
  2. 湯料包.............1個
  3. 生抽.............1/4杯
  4. 老抽.............1/2杯
  5. 紹興酒.............1/2杯
  6. 冰糖.............50g
  7. 水或雞湯.............3杯
  8. 豆瓣醬.............1湯匙(怕辣可不下)

做法:

1. 燒滾一鍋水,放入雞翼飛水3分鐘去血水。用廚房紙吸乾水份,用剪刀在雞翼的後背剪開中間,使滷肉更入味。

2. 滷水香料包用水洗淨,放入湯料包袋好打結。

3. 調好滷水汁,放入雞翼,滷水香料袋,薑片和乾玫瑰花煮滾汁料,加蓋轉小火慢慢炆雞翼30分鐘至軟腍,盛起撒少許乾玫瑰花碎作裝飾。


小貼士:
  1. 用完嘅滷水汁放涼後可以隔去雜質和油脂,倒入保鮮袋內,排出空氣密封放入雪櫃一晚,第二日會變成啫喱狀,再隔走上層的浮脂,放入冰箱保存可以存放很久很久。
  2. 下次要再滷肉時,將冰箱內的滷水汁倒入鍋中,做滷肉膽汁,着量加入生,冰糖,雞湯或香料(不一定每次都要再加香料,味道變淡才加),再滷過肉。滷水汁可以不斷重用,愈滷愈風味久存!
  3. 滷水香料包可以在街市的雜貨鋪買得到。
  4. 滷水香料包可能在曬乾時沾到灰塵,稍為清洗一下會比較好。
  5. 超級市場會有現成的滷水汁賣,可以先試味,再自己着量加冰糖和生抽調味。

沒有留言:

發佈留言