2016年7月11日星期一

豪華升級版~整個蕃茄海鮮飯 Simple Whole Tomato Seafood Paella


還記得兩年前的整個蕃茄飯嗎?相信大家都有試整過!整個蕃茄飯我整過一次俾大夫食,點知佢話冇咩特別😫😫,今晚我決定為整個蕃茄飯來一個大平反!!加入海鮮,來做一個整個蕃茄飯的豪華升級版,海鮮的精華流哂入啲飯度,加上甜酸的蕃茄,真係好好味呀!~😋😋


這個豪華升級版整個蕃茄海鮮飯食落似燉飯,蕃茄的酸甜和海鮮的精華煮哂落啲米飯入面,真係好好味道架!連大夫都為這次的蕃茄飯大讚好食,今次大平反成功!~


材料:

  1. 白米…………1.5杯
  2. 清水……………1.5杯
  3. 蕃茄…………2個
  4. 鮮蝦…………6-7隻
  5. 蜆…………10隻
  6. 蒜頭…………3粒(切片)
  7. 橄欖油…………1湯匙
  8. 牛油…………10g
  9. 鹽…………1茶匙
  10. 黑胡椒粉……………適量
  11. 新鮮蕃茜或羅勒…………適量

做法:

1. 白米洗淨浸清水半小時。鮮蝦去殼去腸,留蝦頭備用。蕃茄一個底部界十字,另一個蕃茄切片。蜆浸清水(份量以外)半小時,放入雪櫃中吐沙。


2. 蒜頭切片。在鍋中下橄欖油,放入蒜片和蝦頭炒香,取出蝦頭留用。


3. 加入白米、清水、鹽和少許黑胡椒碎攪拌並煮滾,在中央放上一個蕃茄,扇形圍着蕃茄放上蕃茄片,加入炒香的蝦頭,加蓋轉小火煮10分鐘。


4. 開蓋取出蝦頭棄掉,放上蝦子、蜆和牛油粒,加蓋繼續煮多5分鐘,熄火焗15分鐘。


5. 打開鍋蓋,撒上蕃茜或羅勒和黑胡椒碎,攪爛中央的蕃茄和米飯便成!


小貼士:
  1. 白米先浸水半小時,可以令米飯更香軟好食。
  2. 蝦頭先炒香,並與米飯一同煮,可以令蝦的鮮味精華與白飯混在一起,更香更美味。
  3. 不喜歡蕃茄皮的朋友可以在攪拌米飯和海鮮前,先脫掉蕃茄皮。
  4. 這個食譜可以改用電飯煲做,同樣將白米,水,調味料,蕃茄,橄欖油和炒過的蒜片和蝦頭放入電飯煲中,按掣開始煮飯,見到米飯收乾水,開蓋取出蝦頭,加入蝦子,蜆和牛油粒,煮至跳掣,開蓋撒香草和黑胡椒粒攪混便成。

沒有留言:

發佈留言