2015年4月2日星期四

[深宵食堂]~港式蛋撻 Chinese Egg Tart



終於放假啦!今個禮拜每天都工作十分忙碌,連續幾日的假期,真係要好好休息一吓~難得明天不用上班,今晚就來一個深宵烘焗,焗一吓港式蛋撻,慰勞一吓自己,也喂一喂大夫的胃吧!

早2日在超級市場留意到,淡奶多了新包裝的黑白淡奶(....其實新裝出了好耐,只係冇留意到...),而且最近仲有自訂黑白淡奶奶茶杯,可以打上自訂的名字,配着奶茶一齊飲,一定更具風味!我當然也訂了一個,只係還未到手,期待中.....~~~~原來佢仲有個web site上載了好多食譜 www.eatmeitoday.com,有興趣可以去睇睇喎!~~~~

甜餅皮材料:(3吋蛋撻模20個)
  1. 低筋麵粉…………340g
  2. 無鹽牛油…………180g
  3. 砂糖…………80g
  4. 雞蛋…………1
  5. …………1/4茶匙

蛋汁材料:
  1. 雞蛋…………3
  2. …………100mL
  3. 黑白淡奶…………160mL1罐)
  4. …………..65g
 甜餅皮做法:
1. 無鹽牛油放入大碗在溫室中回軟,用打蛋器打軟,加入砂糖仔細打至發白。

無鹽牛油在溫室中回軟
打軟無鹽牛油,加入砂糖仔細打至發白
2. 打散雞蛋液汁,分2-3次加入大碗中,每次用打蛋器完全攪勻。


  打散雞蛋液汁,分2-3次加入攪勻
3. 低筋麵粉和鹽過篩,一口氣加入,用膠刮刀輕輕攪拌,再用手搓成甜餅皮。

低筋麵粉和鹽過篩,一口氣加入
用膠刮刀輕輕攪拌搓成甜餅皮
4. 放入雪櫃雪30分鐘~1小時變硬,取出分成20份(每個重18g),搓圓壓平入撻模內。

取出分成20份(我分2次焗)
搓圓壓平入撻模

蛋汁做法:
1. 水煮滾加入糖融化後放涼。

 
水煮滾加入糖融化後放涼

2. 雞蛋打散,加入黑白淡奶和糖水攪勻。
雞蛋打散
加入黑白淡奶和糖水攪勻


焗蛋撻做法:
1. 預熱焗爐200度。蛋汁過篩濾去泡沫和雜質,倒入蛋撻皮模至9分滿。

蛋汁過篩濾去泡沫和雜質

倒入蛋撻皮模至9分滿
2. 放入焗爐最下格200度焗10分鐘至撻皮上金黃色,調低至180度焗多10分鐘便成。

 

200度焗10分鐘,調低至180度焗多5分鐘便成

小貼士:
  1. 如何測試蛋撻熟了沒有,可以放一支牙籤在蛋撻中間,若沒有倒下來代表蛋撻熟了。
  2. 若測試蛋撻還沒有熟,可以在熄掉焗爐用餘溫焗多5分鐘。
  3. 調低至180度之後,一見蛋撻表面微微脹起便打開焗爐門少許,以免蛋撻太熱而脹爆。

沒有留言:

發佈留言