2015年4月15日星期三

蠔仔肉煲仔飯 Baby Oyster Rice Pot



春天的天氣變化好大呀!中午陽光普照,晚上就涼風陣陣,好難捉摸呀!今日去買餸的時候,見到蠔仔肉難得又靚又平,想想天氣涼爽又好耐冇整煲仔飯,今晚來一個蠔仔肉煲仔飯也不錯呢!

蠔仔肉買返來要先用生粉和鹽去洗清捽勻,去潺和沙泥,但不要太用力,否則蠔仔肉會好容易爛呀;有時蠔仔肉中間會夾着一些碎殼,要小心隔出來,否則會唔小心食落肚~但洗蠔不會洗太多次,否則蠔的鮮味會被洗走的!!做蠔仔肉煲仔飯可以加一些薑絲一同煲,可以幫忙去除腥味~
我和大夫都喜歡食生蠔,蠔仔肉煲飯當然也是最喜歡用來伴飯lor~每次有蠔仔肉伴飯,都會多添一碗飯,因為真係超好食呀!
材料:

  1. 蠔仔肉............220g(約半斤)
  2. 米.............1杯
  3. 水.............1杯
  4. 薑絲.............2片
  5. 青蔥粒..............1束
  6. 豉油/醬油..............1茶匙
  7. 紹興酒...............1湯匙
  8. 生粉...............1茶匙(洗蠔用)
  9. 鹽..............1/2茶匙(洗蠔用)


做法:

1.   蠔仔肉買返來用清水洗一次之後,倒掉水,加入生粉和鹽輕手率出沙泥和潺,再用清水每一隻清洗,小心挑出蠔殻碎。


2.   洗淨的蠔肉隔乾水份,加入豉油/醬油和紹興酒醃15分鐘。


3.   在小鍋內洗淨米後,加入同等份量的水,加蓋開中火煮至鍋邊出蒸氣,轉小火加煮5分鐘。


8

4.   開蓋在飯面放上蠔仔肉和薑絲,加蓋小火煮8分鐘,熄火焗10分鐘,打開撒上青蔥便成。






小貼士:

  1. 蠔仔肉可娭在街市魚檔或超級市場魚檔買得到。
  2. 上菜前淋上熟油和加少許蒸魚豉油一同享更美味~
  3. 沒有蒸魚豉油可以自制煲仔飯豉油,將1湯匙醬油和1湯匙味醂煮滾便成,味道雖然不比蒸魚豉油美味,但沒有味精和雞油一定會健康一些。

沒有留言:

發佈留言