2014年8月3日星期日

北海道3.6牛乳蔬菜三文魚農夫包 Hokkaido Milk Vegetable and Salmon Bread Bowl

 
北海道牛奶真係又香又滑,牛奶味濃郁,好多人都會用佢來做意大利奶凍(Panna Cotta),就是喜歡佢奶味濃郁。其實北海道牛奶咁好食,我就最喜歡用佢來整白汁,不用加忌廉,都已經夠哂香滑,用來送飯真係一流的!

這個北海道牛奶好多人都好喜歡用來做甜品,例如雪糕,日式芝士蛋糕,布甸等等。但好少會用佢來做餸菜,其中有一間專表磅着用北海道牛奶來做港式茶餐的,都好好味,那個牛奶湯底的通心粉真係特別香滑~
 
今次整這個北海道牛奶海鮮,特登放在迷你農包內一齊食,細細個,一人份量剛剛好~
 
 
材料:
  1. 北海道3.6牛奶............500mL
  2. 三文魚............200g
  3. 甘筍............1小條
  4. 洋蔥............1/4個
  5. 薯仔............1個(小)
  6. 西蘭花............4 - 5棵
  7. 磨茹.............6粒
  8. 麵粉............1 1/2湯匙
  9. 鹽和白胡椒粉.............適量
  10. 牛油............10g
  11. 田園麵包............2個(小)

做法:

1. 將三文魚切大塊,用少許鹽和白胡椒粉調味醃15分鐘。

2. 洗淨甘荀,洋蔥和薯仔去皮,和西蘭花,磨菇一同切成小粒待用。

 
3. 燒熱鍋下油,先中小火四面煎香三文魚粒後盛起。


4. 同一鍋內下牛油,先炒甘筍和薯仔5分鐘,之後加入其餘蔬菜同炒5分鐘,加入麵粉炒至不見所有白色粉狀,倒入牛奶細火煮至濃稠,以少許鹽調味。



 
 

 
5. 預熱焗爐180度,田園麵包切去頂部,挖去中間麵包成麵包碗,放入焗爐焗6-7分鐘至熱脆。

6. 最後放入煎好的三文魚塊到牛奶汁內,輕手攪勻,熄火倒進麵包內便成。
 
 

小貼士:
  1. 田園麵包要切去頂部的時候,最好先焗熱個麵包,再用麵包刀切(最好用麵包刀會比較易切,如果唔好用有齒的刀)會比較容易切得漂亮一點。
  2. 倒入牛奶烘熱麵包,會更好食,即刻食用!
 

沒有留言:

發佈留言