2014年8月3日星期日

水果果凍杯 Mixed Fruits Jeely Cup

 
夏日炎炎,感覺今年的夏天特別炎熱,今年嘅夏天下雨少,颱風都未有向過香港吹過一次,真係有時想涼快少少都唔得。雖然唔係想天天下雨天,但係都唔好日日都萬里冇雲呀。正因如此,夏日生果真係最適合用來消暑涼快,由其是冰涼的,加埋透明嘅啫喱,簡直就係夏日炎炎嘅消暑恩物呀~
早兩日我問我家大爺想食什麽甜品呀?佢就答我想食啫喱。我話啫喱太易整,有冇啲有創意一點嘅嘢想食呀?佢話只係想食啫喱。簡直就係一位大細佬嘛!!!好!!就整啫喱,所以就整了個夏日水果果凍杯。佢一見到我在整就好開心咁,第二日仲特登打開雪櫃話,嘩!硬哂啦!食得啦!真係好攪笑~
 
這個果凍杯用了新鮮的生果,當然顏色要夠sharp,整出來才醒神漂亮啦!大家不仿試試吧~
 
 
材料:
  1. 士多啤梨............3粒
  2. 奇異果............1個
  3. 橙............1/4個
  4. 菠蘿.............2片
  5. 糖...........4 1/2湯匙
  6. 滾水............450mL
  7. 荔枝汁............100mL
  8. 蒟蒻粉..............26g (或魚膠粉12g)


做法:

1. 生果去皮切小塊待用。荔枝汁可用罐頭或新鮮。
 
 
2. 煲滾水,將滾水水,糖和蒟蒻粉攪勻至完全融化,再倒入荔枝汁拌勻。

 
 
 
3. 倒入半杯蒟蒻啫喱,放入生果,再倒滿全杯,放入雪櫃冷藏1晚至凝固便成。
 
 
 
小貼士:
  1. 用蒟蒻粉會煙靭一些,但健康點,又有天然纖維,如果想軟滑點似啫喱可以用魚膠粉。
  2. 亦可以加入1/8條雲呢拿條,增添香味。

 


 

沒有留言:

發佈留言