2017年5月25日星期四

荷香金銀蒜蒸帶子飯 Steamed Garlic Scallop in Lotus Leaf


今日勁大雨,成日冇出街,唯有清雪櫃!急凍帶子解凍後加上金銀蒜,即是一半生蒜,一半炸脆的熟蒜,放入荷葉中一齊蒸,好食到可以食幾碗飯呀!


荷葉哪裡買?
其實乾荷葉唔難買,只要去藥材店,就有得賣啦!因為荷葉都是一種藥材,千萬不要去雜貨鋪買呀。去到藥材店,可以叫老闆俾妳揀,妳揀一張最完整、冇破洞的荷葉就得,大概4-5蚊一塊。


相關食譜重溫~
荷香金銀蒜蒸蝦飯👉👉 http://misstahomemade.blogspot.hk/2015/10/steamed-garlic-shrimp-rice-in-lotus-leaf.html?m=1

材料:
  1. 急凍北海道熟帶子…………6隻
  2. 白飯…………2碗
  3. 乾荷葉…………1/2塊
  4. 雞蛋…………1隻
  5. 鹽…………1/4茶匙
  6. 麻油…………1/2湯匙
  7. 蒸魚豉油或甜豉油…………適量
金銀蒜:
  1. 蒜粒…………3湯匙(約8粒)
  2. 鹽…………1/4茶匙
  3. 糖…………1/2茶匙
  4. 雞粉…………1/4茶匙

做法:

1. 帶子解凍,用廚房紙吸乾水份。乾荷葉用熱水浸軟,鋪在竹籠上。



2. 燒熱2湯匙油,加入1.5湯匙蒜粒,炸至金黃。倒入其餘金銀蒜材料攪勻。



3. 原鍋不用洗,加入白飯炒散,打入雞蛋炒勻,下1/4茶匙鹽炒勻,放在荷葉上。




4. 在炒飯上放上帶子,淋上金銀蒜汁料,包好荷葉,用牙籤固定,隔水蒸或放入蒸爐蒸8分鐘便成。






小貼士:

  1. 我用的是24cm竹籠,剛好二人份。
  2. 配蒸魚豉油或甜豉油一齊食,更美味!
  3. 打開荷葉,上桌前可以剪去太長的荷葉,上桌更美!~

沒有留言:

發佈留言