2012年3月30日星期五

小試牛刀

近來皮製手作大熱,我都被團購中嘅便宜皮具手作班吸引過,
初試過製皮手作嘅樂趣。一試難忘過後,都好想自己試吓整簡單嘅皮品。
因為要好認真咁做皮具,真的需要好多特製工具。
再且,製作過程會有幾多皮屑飛來飛去,
我真係負擔不起成間屋都係皮屑在飛嘅境況....
我覺得冇一個工作室放工具同做皮,係唔可以安心玩皮作品的。

但為滿足我嘅做皮製品嘅慾望,小小嘅作品在家製都負擔得起嘅~哈哈!
我正好缺一個鎖匙包,就作了個板鎖匙包,
不過手工有點兒粗糙,在此獻醜.....



造了兩種顏色,一深一淺,因為我怕深色嘅會太單調,
所以加了lace ,感覺即刻soft 咗,girlish 多了,
如果唔深色好太cool.
淺色嘅本身個色已經好靚了。
還是睇了深色有lace 都唔錯呀,
如果淺色都加了lace 會唔會效果都唔差呢?
不過,因為係手縫,所以邊邊嘅縫線都唔齊正呀......


內裡只係用一條皮繩來釣住鎖匙。
我有一個同事見到佢哋,已經將深色的帶了返家。
真係好開心佢嘅一直支持呀!
我決定先試做兩個,一深一淺去寄賣,睇吓反應如何先。
真係迫不及待新店快啲開業,為我嘅手作仔揾到好歸宿呀!

沒有留言:

發佈留言