2012年3月28日星期三

久違的一篇文章

好耐冇update了.....自從上次嘅山頂市集因為臨時有事而冇參加到之後,
就冇再寫網誌。
對於上次缺席Re Do We Do 市集,真係感到好抱歉.........

但因為上年為該市集準備嘅手作一直堆積喺屋企,
望住佢哋咁寂寞咁俾我放喺一邊咁耐,
真係好想揾個地方寄賣佢哋。

直到最近收到好消息,HKID Gallery 將會喺尖沙咀開新店。
我得知後,即刻申請。
心急地等咗10日,終於收到回覆,申請成功了!yeah!

之後,就重新開始了整新手作仔嘅日子.....~~~


最近Macaroon大熱,喺團購都見到有幾個Macaroon 製作班。

而我都好喜歡呢個法式小點,看是可愛滿分,但食太多都真係幾甜。
因此,整咗幾個布Macaroon看看~

登登!靚嗎?小嘅真係好細個,只可以放到幾個coins,細到唔知放乜好。
大嘅就真係可以做coin bag, 放碎銀大餅。

仲有一個月嘅準備時間,其實都已經夠手作仔放滿我嘅display area.
只係見有時間,就多做一點新作,希望我第一次嘅寄賣會成功。
其實仲有其他功夫未做好哂,例如包裝等等....
不過呢啲可以慢慢來。
期待開幕嘅一天,希望所有嘢會順順利利~

沒有留言:

發佈留言