2012年4月30日星期一

日本東北之旅

其實我尋日先去完日本返來,
今次旅行主要係睇櫻花!
今年日本為咗振興東北經濟,
出咗個10000YEN任坐3日嘅JR EAST PASS.
我朋友睇中呢個PASS 再加上之前買咗平東京機票,
咁就成就咗今次東京行街shopping + 東北賞櫻之旅了。
最感動嘅一日係去見識了大河原嘅一目千本櫻。




去嗰一日前見到web sakura 情報站話大河原嘅櫻花已經開始散落。
本來還在想好可惜,冇機會睇到佢盛開嘅一刻。
點知去到之後見到喺花吹到一地嘅時候,
就好似個地下蓋上了一張粉紅色嘅carpet 咁,真係好靚呀!
一目千本櫻長4km, 我哋行了一遍之後真係捨得走,
所以決定再回頭走多一次返大河原站,
行多4km,哈哈!


離開東北返東京,就當然係shopping!
對我o黎講,去東京shopping 絶對唔係買衫買鞋,
咁買乜?當然係去買布啦!
今次買咗唔少靚布返來,真係靚到香港都揾唔到呀!
超開心~~~~~

明天就係HKID Gallery @ The One 新店開幕嘅日子了!
我準備多時嘅手作仔終於要同大家見面,好緊張~
本來我想要於啲新嘅布藝品寄賣,
可惜,我從來都冇考慮過我啲布手作品會太大,
佔了太多面積,放得一個都冇咗好多位置,
總唔能夠只係賣一個袋子嘛,哈哈。
所以只好將啲細小嘅手作品拎去寄賣,
其他嘅就睇吓可唔可以留返喺市集度賣啦。
明天開幕,大家有時間嘅記得o黎參觀吓呀!
~ SEE YOU THEN ~


沒有留言:

發佈留言