2012年4月13日星期五

夢想的自家品牌tag

曾經,我喺一個手作市集中見到一位檔主嘅拼布手怍上,
都有自己嘅品牌tag,令到自己嘅作品生色不少。
我見過之後,一直好想好想都有自己嘅小tag.
但我呢個人就真係idea 無限,實行決心只有零,哈哈!
一早揾到source 點樣訂購,但一想到要自己設計圖樣,
要用我最唔識得用嘅photoshop,就頭都大埋。
直到最近終於的起心肝,玩咗好耐,
最後用最簡單嘅文字同圖樣做了6個圖案,
訂了一卷,加上老闆耐心地聆聽我嘅要求,再改進,
登登登登!
終於成功地我嘅Missta*A tag 就出世了!


好靚呀~出來個效果好好呀!真係好感謝老闆!
我立即釘了一個tag 在我嘅新品上~簡直係perfect!好感動!

今年JCCAC6月中嘅山寨市集已經在接受報名了。
我已經好耐冇參加過手作市集,
所以今年嘅第一市集目標就係o黎緊嘅山寨市集!
有鑑於多數做完一次山寨市集真係元氣大傷,
想想實在唔想再咁辛苦,
再加上我將要顧及新嘅寄賣點貨量,
唔知會唔會太吃力,所以我揾咗一位朋友仔同我一齊申請,
多個伴都好,擺檔時就更開心了。
等我o黎緊呢幾日,努力加緊縫製新品,
再加上試造樹脂手飾新品,
務必一擊即中,希望申請成功呀!


沒有留言:

發佈留言