2012年5月22日星期二

動力來源

上星期尾,我收到PoYee@the One 嘅電話。
佢話:「新假期想訪問妳嘅作品,妳可以星期二中午來接受訪問嗎?」
「如果可以嘅就順道o黎補貨同帶啲自己喜歡嘅作品來。」
因為我今日又剛好中午有空,所以就一口答應了,
就當係順道去補吓貨。
但因為開鋪了後,非常懶。
都好耐冇整新嘢,只係不停咁消之前積落嘅貨品。
就算係賣出了嘅,賣哂了嘅,都冇再整替補嘅。
正好新假期嘅訪問,我就的起心肝,大戰一番。
可是,時間太少,只有幾日,
我好努力咁趕,最後喺last moment 都整返之前嘅少女系頸鍊。
早前嘅alice同happily ever after, 已經賣了。
下面係新整嘅,今次仲加了Rosy Beauty 方形鍊。






除了以上嘅,還有新作,donut 乾花頸鍊。
啲乾花都係我自己整架,只此一條!


還有布口金錢包!
早前放咗6個喺the one, 佢哋都俾人帶哂返屋企。
原來好多人都好似我咁,
都一樣大愛口金仔。
我最鍾意四片口金錢包,又圓又可愛。
今次用了日本買返來嘅布o黎整,靚嗎?
再加上自家品牌tag,
唔知咁樣會唔會減低了大家喜歡佢嘅程度呢?


New look of my consignment place at The One!
Feel free to visit on the 7th floor @ The One ~~
Thankyou very much!




沒有留言:

發佈留言